MisoArchitects

Miso Architects – 7 ani de activitate

Povestea noastră a început în iarna lui 2014, într-o perioadă în care ştiam că îmi doresc să construiesc un proiect de viitor şi căutam calea către acesta cu teamă şi entuziasm. Într-o înzăpezită duminică dimineaţa m-am prezentat la un curs de amenajări de vitrine, la care o cooptasem şi pe Mihaela, o fostă colegă de facultate, iar în pauza de prânz am început să ne mărturisim planurile de viitor, realizând rapid ca acestea au un fir comun.

Ne-am mobilizat destul de repede în acest sens, am hotărât că  dorim să ne deschidem o firmă a noastră cu profilul de arhitectură  de interior şi am început demersurile necesare. Pe 12 februarie 2014 am înregistrat pentru prima dată numele la Registrul Comerţului, Miso de la Mihaela şi Sorana, aventurându-ne astfel împreună pe un drum plin de provocări.

vitrina hilton tudor

Am început studiind piaţa, alergând de-a lungul şi de-a latul prin capitală în încercarea de ne face un nume şi un portofoliu solid, care să reflecte entuziasmul şi pasiunea cu care ne facem meseria. Primul an a fost cel mai dificil, că orice afacere concepută din nimic. Ne-am construit bazele firmei actuale, învăţând multe împreună, de la design şi viaţă de şantier, la cum să te comporţi cu toate categoriile de oameni şi cum să le răspunzi nevoilor şi aşteptărilor fiecăruia.

După doi ani am avut ocazia să restaurăm chiar clădirea în care ne-am hotărât să începem afacerea, primind la schimb oportunitatea să ne deschidem primul sediu într-o cămăruţă în mansarda acesteia. Ne-a bucurat mult această coincidenţă şi am înflorit în acea perioadă cu proiecte deosebite de design interior care încet-încet ne-au conturat un nume în breaslă.Tot în acea perioadă am început să lucrăm şi la mărirea echipei, adunând în jurul nostru oameni de calitate împreună cu care să creştem armonios.

După un an petrecut în romantica noastră mansardă şi trei de la înfiinţare, am hotărât că este momentul să trecem la un nivel superior şi ne-am mutat în sediul actual, un spaţiu amplu şi frumos care ne reflectă viziunea şi dorinţele.

Pe parcursul ultimilor ani, echipa s-a mărit şi a adunat în jurul ei tot mai mulţi oameni: angajaţi, colaboratori, furnizori şi echipe pe şantier, împreună lucrăm  pentru a crea spaţii frumoase şi de calitate, care să funcţioneze optim şi să ducă mai departe povestea noastră. În fiecare zi învăţăm ceva nou, mergem anual la târguri internaţionale şi la cursuri de specializare pentru a fi mereu la curent cu tendinţele şi materialele cele mai noi.

În 2018 am început să scriem povestea Miso şi la Braşov, contractând proiecte publice şi rezidenţiale care să ne permită o cucerire a pieţei şi o dezvoltare strategică, cu perspectiva deschiderii unui sediu nou, de data aceasta in centrul tarii, în cursul anului 2020. Pandemia ne-a amânat puțin acest plan, dar ne-a deschis oportunitatea lucrului de acasă și contractarea de proiecte în toata țara, dar și în afara ei.

Astăzi avem un portofoliu cu proiecte şi povesti minunate atât în ţară cât şi în străinătate, cu premii şi apariţii în presă şi în media de care suntem tare mândre, precum si oameni minunaţi care ne-au fost şi ne sunt alături, cărora le suntem recunoscătoare. Echipa este cea mai importanta resursa a noastră, pentru că împreună creștem în continuare, dorim să realizăm proiecte din ce în ce mai frumoase, cu standarde înalte de calitate și clienți super mulțumiți.